TeamSHOPP
Team Strategieën en Hulpmiddelen voor Optimalisatie van Prestaties en Patiëntveiligheid
Hoe werkt het?

Zorg is nergens hetzelfde: clienten en patienten zijn uniek en dit reflecteert in de grote diversiteit van zorgteams.
Bij de ontwikkeling van TeamSHOPP is hiermee rekening gehouden en is er voor gezorgd is dat implementatie volledig op maat geschiedt.
Dit betekent dat TeamSHOPP zorgafdelingen en teams ondersteunt in het succesvol en duurzaam bereiken van eigen gestelde doelen. Het uitgangspunt daarbij is dat alleen teams en teamleden (incluis clienten en patienten) zelf het beste weten hoe de zorg voor hun clienten / patienten verbetert kan worden.
Zorgprofessionals zijn niet altijd getraind in innovatie, verbeterprocessen en cultuuroptimalisatie. TeamSHOPP houdt daarmee rekening door een unieke aanpak, fasering en samenstelling van trainingen, instructiematerialen en methodieken, waarmee best practises op deze gebieden op een praktische wijze met elkaar en met teamwork training vervlochten is.

De volgende informatie geeft inzicht van TeamSHOPP mogelijkheden in de praktijk en van de methoden en materialen die daarbij worden gebruikt:



Meer informatie: zie de contactpagina.


Fasering
Rollen en verantwoordelijkheden
TeamSHOPP Trainingen
TeamSHOPP Materialen
Overzicht materialen
Randvoorwaarden & Kosten
Leiderschap Coaching
In de pijplijn...
Training 'Professioneel Gedrag'
Welkom !TeamSHOPP: overzichtHoe werkt het?Aan de slag met TeamSHOPP?Meer informatieContactColofon, Disclaimer & RechtenNieuwsbrief